Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els metges lamenten que el tancament de llits també afectarà les llistes d'espera
Com cada any i amb l’arribada de l’estiu els hospitals de les Illes tanquen llits. Des del sindicat SATSE, afirmen que enguany seran 158 llits als diferents hospitals de les Balears. Satse vaticina que amb la manca de professionals, l’augment de la població flotant i els llits tancats es viuran col·lapses a les Urgències. El sindicat de metges, Simebal qualifica aquesta situació de manca de previsió que acabarà afectant les llistes d’espera.
Des del Servei de Salut de les Illes afirmen que l’activitat quirúrgica normalment disminueix els mesos d’estiu i també durant Nadal i que per això no és necessari tenir tants de llits disponibles. Recorden també que els llits es poden habilitar en qüestió d’hores depenent de la demanda i també que el passat mes de juny s’han adjudicat 1.000 contractes d’interinitat i de llarga durada per cobrir les vacances del personal de l’IbSalut.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals