Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El balanç de la temporada passada va superar les 27 tones
Imatge d'arxiu.
38La campanya del Servei de Prevenció i Neteja Marítima del Litoral del Govern ja ha començat i ho fa un mes abans de l’habitual, quan s’iniciava dia primer de juny. Les 8 embarcacions que duen a terme aquestes tasques estaran actives fins al setembre per recollir tota classe de residus de la mar. El balanç de la temporada passada va superar les 27 tones.
La decisió de sumar un mes a la campanya de neteja s’ha pres per fer més atractiu el contracte de licitació a les empreses que concursen, ha explicat en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio Antoni Mercant, director general de Ports i Transport Marítim. El període marcat acaba al setembre, amb el final de la temporada alta. Mercant no descarta que es pugui ampliar si fos necessari, però de moment no s’ha proposat. També s’amplia enguany el personal de control del servei, que vetlla pel seu correcte funcionament.
Les tasques de neteja les duen a terme 8 embarcacions de platja i 5 més grosses, i recullen residus voluminosos i també d’altres petits, com microplàstics, grumers i algues. La majoria dels residus provenen dels territoris d’arreu de la Mediterrània i no tots es generen a les Illes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella