Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Un grup d'alumnes de l'escola rural de Fornells han ajudat els tècnics forestals a plantar els 70 arbres que començaran a repoblar aquesta zona
L’equip de Xarxa Forestal de la Conselleria de Medi Ambient ha reforestat avui l’Arenalet d’en Castell després de l’incendi de 2016. Ha estat un grup de vint alumnes de l’escola rural de Fornells els que han ajudat a plantar els 70 arbres que començaran a repoblar aquesta zona.
El llançament d’uns petards van provocar l’incendi que va destruir el bosc dia 6 de setembre de 2016. Les flames van arrabassar prop de 37 hectàrees forestals i van provocar una gran degradació en l’ecosistema. Durant aquests anys, el bosc, s’ha regenerat bé des del punt de vista forestat, però pel que fa als arbres ha estat necessària una mà d’ajuda.
Aquests arbres tardaran entre 20 i 30 anys a tornar a ser una marina com la que es va cremar. De cara a la tardor que ve, si la regeneració natural no ha estat suficient, es farà una segona reforestació, però en aquest cas amb pins.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents