Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un grup d'alumnes de l'escola rural de Fornells han ajudat els tècnics forestals a plantar els 70 arbres que començaran a repoblar aquesta zona
L’equip de Xarxa Forestal de la Conselleria de Medi Ambient ha reforestat avui l’Arenalet d’en Castell després de l’incendi de 2016. Ha estat un grup de vint alumnes de l’escola rural de Fornells els que han ajudat a plantar els 70 arbres que començaran a repoblar aquesta zona.
El llançament d’uns petards van provocar l’incendi que va destruir el bosc dia 6 de setembre de 2016. Les flames van arrabassar prop de 37 hectàrees forestals i van provocar una gran degradació en l’ecosistema. Durant aquests anys, el bosc, s’ha regenerat bé des del punt de vista forestat, però pel que fa als arbres ha estat necessària una mà d’ajuda.
Aquests arbres tardaran entre 20 i 30 anys a tornar a ser una marina com la que es va cremar. De cara a la tardor que ve, si la regeneració natural no ha estat suficient, es farà una segona reforestació, però en aquest cas amb pins.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €