El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Trump anuncia durant el G7 que Pequín està disposat a negociar
Nou gir a l’inici de la darrera jornada de la cimera del G7 a Biarritz. Aquesta vegada, ha estat Donald Trump qui ha donat la sorpresa, i ha dit que el govern xinès està disposat a tornar a les negociacions comercials amb els Estats Units.
Pel que fa a la visita inesperada del ministre d’Afers Exteriors iranià, Yavad Zarif, Trump li ha llevat importància. Diu que el president francès i amfitrió de la cimera, Emmanuel Macron, li va demanar la seva aprovació abans de convidar el representant de Teheran.
En un dematí de trobades bilaterals, també han fet la reunió de treball sobre clima. Un dels temes de l’agenda: les ajudes a les zones afectades pels incendis a l’Amazònia. El G7 ha acordat destinar 20 milions de dòlars per combatre el foc que crema a l’Amazònia.
Les diferències amb qüestions com el canvi climàtic o les relacions amb l’Iran faran que la cimera del G7 acabi avui sense el tradicional comunicat conjunt de les velles potències mundials, com ja va passar a la de l’any passat al Canadà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'