Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
A les Illes, encara que amb moltes restriccions, la celebració de casaments es reprendrà a finals de juny, però la majoria seran per a l'agost i el setembre
//Europapress
95Un sector que es va obrint a poc a poc i torna a la seva activitat habitual és el de les noces. Genera un volum de negoci de 3.500 milions d’euros a tot l’Estat Espanyol, però per mor de la pandèmia ha quedat aturat. Ara va tornant a la normalitat. Tot i això, el sector demana que es relaxin més les mesures perquè els clients tornin a triar les Balears per aquest tipus d’esdeveniments.
L’Associació de Professionals de Noces i Esdeveniments de Balears demana que se suavitzin encara més les restriccions en aquest tipus de celebracions perquè, asseguren, moltes parelles rebutgen les Balears per casar-se i trien altres destinacions de la península amb mesures menys restrictives. Així ho ha assegurat a l’informatiu Matí d’IB3 Ràdio, Nora Caldentey, membre d’aquesta associació. I ha afegit que “la majoria de les reserves cancel·lades són de persones que viuen a l’estranger i que han declinat casar-se perquè no els convé”.
Per a aquest estiu la celebració de noces a les Illes començarà a dur-se a terme a finals d’aquest mes de juny. Però la majoria d’aquests enllaços es duran a terme entre el mes d’agost i setembre. El recent aixecament d’algunes mesures i que a poc a poc es van relaxant les restriccions. Fan que en el sector d’empreses organitzadores de noces comencin a veure la llum al final del túnel. Lorena Bauzá propietària de l’empresa Wonder-weddings que organitza noces a Mallorca i Formentera assegura que “l’any passat no va ser un bon any pel sector”.
Actualment pel que fa a la celebració de noces la normativa diu que es manté l’aforament de 50 persones als exteriors i 20 en interiors. S’autoritza el ball, sempre que es desenvolupi amb mascareta. L’horari s’ajustarà al de la restauració. Ara bé, es permetran fins a 120 persones en exteriors o 50 en interiors si tots els assistents estan vacunats o han passat una prova d’antígens o PCR negativa feta just abans de l’esdeveniment. Unes restriccions que fan que moltes parelles decideixin no casar-se amb aquestes condicions i d’altres parelles s’adapten a la normativa i es volen unir en matrimoni. Alexandra Morlans, directora de l’empresa Eventa Eivissa, diu que “hem notat un increment significatiu de les peticions per celebrar noces a l’illa”.
Escolta aquí la notícia completa d’IB3 Ràdio
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare