Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La penya el Cosso va anar anit a Magaluf perquè, asseguren, allà es permet allò que no es deixa fer als pobles
Avui és Sant Agustí, dia de festa grossa a Felanitx. L’Ajuntament ha obligat a tancar els bars l’horabaixa per evitar aglomeracions i, segons la Policia Local, no hi ha hagut grans incidències a les celebracions del matí.
Ahir, un grup de joves va dur el Cosso fins a Magaluf. Una festa amb protesta inclosa: La penya El Cosso va anar a Punta Balena perquè, asseguren, allà es permet allò que no es deixa fer als pobles.
Avui dematí, ja a Felanitx, hi ha hagut ballada dels cavallets i els joves també han seguit algunes de les seves tradicions. Per segon any, de manera espontània i molt poc multitudinària.
A l’horabaixa, tranquil·litat. La plaça de les Palmeres era molt més buida del què seria habitual. Els restaurants han estat tancats de 17 a 19.30. Alguns asseguren que just era el dia en què feien més caixa.
Els cavallets de Felanitx tornen a ballar
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya