Logo IB3N
X

Continua l’acampada de Palma, que ja suma 40 tendes

Aquest divendes, la protesta ha seguit amb una cassolada i un sopar

03/10/2026

Continua l’acampada de Palma, que ja suma 40 tendes

48

L’acampada per l’habitatge a Palma continua i creix. Aquest dijous ja hi ha 40 tendes instal·lades a la plaça, davant les vuit que hi havia dilluns. Prop d’un centenar de persones hi passaran la nit.

Durant l’assemblea popular celebrada aquesta horabaixa, els participants han reaccionat amb decepció a la derogació dels decrets d’habitatge per part del Congrés. Consideren insuficients les mesures aprovades i asseguren que continuaran amb les mobilitzacions.

Els acampats posen ara el focus en la manifestació convocada per aquest divendres. També han fet una acció simbòlica a les vuit del vespre, aixecant les claus de ca seva.

Els assessors que donen suport als afectats insisteixen, a més, que encara hi ha un petit marge de temps per enviar els burofaxs per sol·licitar la pròrroga dels contractes. Segons expliquen, mentre la derogació no es publiqui al BOE, encara es poden enviar els requeriments.

L’activista Guillem Antelmo assegura que el termini és ajustat, però que encara és possible enviar els burofaxs aquest divendres de bon matí, sempre que les oficines de Correus estiguin obertes.

Antelmo també ha expressat la indignació dels acampats per la derogació dels decrets i ha defensat la continuïtat de les mobilitzacions: “Ja demanàvem poc amb els decrets i ni tan sols això tenim”, ha afirmat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT