La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El xibiu acaba la temporada abans d'hora després d'un informe sancionador de l'Ajuntament de Campos
Després de denou anys, el mític xibiu s’Embat de ses Covetes avança el seu tancament, abans del previst. Aquest dissabte serà el darrer dia que obri aquest estiu, després que l’Ajuntament de Campos li hagi prohibit, de manera cautelar, fer música en directe.
L’informe que, a principis d’agost, li va presentar la policia exposava diversos motius per la sanció, entre ells el fet de provocar festes alcohòliques o altres altercats, fora del recinte, a més de renous. Fins i tot, es plantejava el dubte de si el local té concedida una llicència per fer concerts a un espai protegit. El propietari ja ha presentat al·legacions a tot això mostrant, fins i tot, la llicència d’activitat per fer concerts a l’aire lliure. Emperò, l’Ajuntament té un any per contestar i encara no ho ha fet.
Les persones que aquests dies s’han acostat a s’Embat s’han mostrat sorpreses per no trobar música en directe al local. Ara, comença un procés legal per intentar recuperar la música en directe de cara a la temporada que ve.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa