El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
No hi ha ferits ni contaminació marina, segons informa Ports de les Illes Balears
/Ports de Balears.
202Poc abans de les 10 hores d’aquest dilluns, Ports de les Balears ha donat per controlada l’emergència d’avui de matí al moll de Ponent palmesà, on un vaixell de càrrega amarrat s’ha escorat i enfonsat parcialment. L’embarcació ha pogut restablir el subministrament elèctric a bord i ha reactivat les bombes de buidatge d’aigua. No hi ha ferits ni contaminació marina, segons Ports de les Balears.
L’embarcació, de 170 metres d’eslora i carregada amb iots destinats a la nàutica recreativa, va arribar a primera hora del capvespre d’ahir des de l’illa francesa de Martinica, al Carib. Ports de les Balears destaca la participació dels remolcadors de Salvament Marítim Marta Mata, Jorge Juan i Blanca que han frenat l’escorament de la nau i evitat mals majors. L’112 ha posat en marxa el Pla de Contaminació Accidental d’aigües marítimes i s’han activat els Bombers de Palma, la Guàrdia Civil, la policia portuària i tècnics de la Central Logística d’Hidrocarburs, coordinats per l’112.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits