Teatreros va oferir una lectura dramatitzada de fragments de la seva obra
Enguany es compleixen 20 anys de la mort de Josep Melià Pericàs, escriptor, advocat i polític que va tenir un paper en primera línia durant la transició. Anit passada, l’Auditori d’Alcúdia es va omplir per retr-li homenatge amb una lectura dramatitzada de fragments de la seva obra literària. Amb “Sal i prebe coent”, una lectura dramatitzada de la companyia Teatreros, Francesca Palou, vol donar espipellades per tastar l’obra literària de Melià, una faceta menys coneguda de la seva carrera. Els textos són de dues obres d’en Josep Melià: Les Pluges de Sal i Diari d’un Picador
Uns textos que reflecteixen l’estima que Melià li tenia a la seva illa i que va traslladar per tot on va viatjar. El seu fill posa en valor que gràcies a aquesta representació es pugui valorar la qualitat i la força de la seva obra.
Anit l’Auditori d’Alcúdia es va omplir, dins les restriccions de cabuda, per gaudir de l’homentage organitzat per l’Obra Cultural Balear. Fins a 113 persones van seure a les cadires del teatre perquè, segons va assegurar la batlessa, Bàrbara Rebassa: ” realment sempre l’hem considerat alcudienc.”
Alcúdia fou anit el primer municipi a emocionar-se amb l’humil i senzill homenatge a Josep Melià Pericàs, però està previst que “Sal i Prebe Coent” es representi a altres pobles de Mallorca.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici