El copilot ja ho havia fet aquest dissabte vespre
554
El conductor i el copilot del cotxe implicats en l’accident en què aquest dissabte ha mort un motorista a Palma, s’han presentat en les darreres hores davant la Policia Local de Palma. Se sospita que la motocicleta circulava en sentit contrari a la rotonda de la carretera de Sóller amb el Camí dels Reis. També hi ha la hipòtesi que els ocupants del cotxe, que no era seu, varen fugir del lloc.
L’home que conduïa el cotxe s’ha entregat aquest diumenge matí i el copilot ho va fer aquest dissabte vespre. Ha passat la nit als calabossos de Sant Ferran, a l’aguait de passar a disposició de la Policia Nacional, que és a càrrec de les diligències.
Tant l’un com l’altre s’enfronten a una imputació pels delictes d’omissió del deure de socors i també de furt. Seran posats a disposició judicial aquest dilluns.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703