Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Unes 30 persones s'han congregat a la possessió de Raixa per repassar els assoliments de l'entitat
La Societat Espanyola d’Ornitologia, SEO-Birdlife, ha celebrat avui a Mallorca els 70 anys d’història. Unes 30 persones s’han congregat a la possessió de Raixa per repassar els assoliments de l’entitat i els projectes amb què han treballat.
El virot i el voltor negre són dues de les aus que han ajudat a conservar a les Illes. La directora executiva de SEO-Birdlife, Asunción Ruiz, ha defensat que la preservació de la fauna és una tasca “més necessària que mai”, i ha afegit que “sense les aus la vida és a l’aire”.
La responsable de l’oficina tècnica de l’entitat a les Balears, Lucía Latorre, ha recordat que, gràcies a la tasca que realitzaren en el marc del projecte ARES, varen poden fer un catàleg de tots els voltors negres presents a les Illes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte