Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Una tradició que es vol mantenir a Alcúdia
“Sa Finestreta” és una de les serenates més conegudes que canten els Amics de les Serenates de les Verges d’Alcúdia des de fa més de 50 anys. Les serenates són cançons trobadoresques que nasqueren a mitjan segle XIX per declarar l’amor amb música. Una tradició que aquest grup, amb gent de totes les edats, vol mantenir.
Cada any, per les Verges, van a les escoles d’Infantil i Primària d’Alcúdia i canten serenates per donar a conèixer als més joves aquesta tradició, que ja forma part de la història del municipi. Enguany, ho han fet acompanyats d’alguns alumnes del CEIP Porta des Moll que estudien a l’Escola de Música d’Alcúdia.
I una altra tradició que es manté per aquesta època és la de fer bunyols. A tot poble o barri, basta obrir un garatge, posar a encalentir l’oli, preparar els ingredients i l’olor començarà a envair els carrers. Molts d’ingredients en comú, però cadascun amb la seva recepta particular.
Serenates i bunyols, música i cuina. La millor mescla per celebrar el dia de les Verges.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes