Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'atleta d'Alaior estrena el seu palmarès a la prova, per a la ferrerienca és el setè triomf a Ciutadella
Aquest matí s’ha disputat la XXII edició de la Mitja Marató Illa de Menorca, que inclou uns altres dos recorreguts alternatius, de 10 i 5 kilòmetres.
Els guanyadors sobre la distància reina, els 21 quilòmetres, han estat Sergi Reurer i Maria Pallicer. L’atleta d’Alaior ha estrenat el seu palmarès a la prova, amb un temps d’una hora, 12 minuts i 54 segons. L’han acompanyat al podi Àlex Vidal i Joan Moreno.
Per la seva part, la corredora de Ferreries ha sumat la seva setena victòria, amb una marca d’una hora, 23 minuts i 23 segons. Marina Bagur i Tònia Pons han completat el medaller. La prova ha reunit, entre totes les distàncies, prop de 600 participants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital