Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Comencen les investigacions sobre els fets
És un dels nus viaris més importants de Gènova. Fins avui unia la sortida de l’autopista amb el port comercial. Les raons per les quals s’han enfonsat 215 metres del viaducte és tota una incògnita.
Alguns testimonis expliquen que un llamp hauria impactat contra un dels pilars, el ciment ha començat a cedir fins que ha caigut 50 metres avall. L’impacte ha provocat la mort a molts dels que transitaven pel pont.
Calculen que haurien caigut una trentena de cotxes i tres camions. Els serveis d’emergències cerquen supervivents entre les runes.
Aquesta obra es va alçar al 1967, va experimentar una important remodelació el 2006 i, com ha expressat la companyia que gestiona moltes autopistes italianes, s’estaven fent tasques per consolidar el paviment del viaducte. El Govern italià ja exigeix responsabilitats per la tragèdia.
El fiscal principal de Gènova ha anunciat que obrirà una investigació. Atlantia, la matriu de la concessionària d’autopistes ha caigut un 5,39% a la borsa de Milà, la caiguda ha arribat fins a l’11% i ha provocat la suspensió de la cotització moltes vegades durant la sessió.
Les mostres de condol i solidaritat han arribat des de totes les autoritats europees.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari