Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Es prestarà el servei fins que finalitzi l'actual concurs i s'adjudiquin els nous lots
Ses Illetes, Llevant, Migjorn i Es Pujols, 4 platges que ja disposen de servei de gandules i parasols. Tot un luxe si pensem que, en aquest punt de la temporada, encara no n’hi havia en cap punt del litoral de l’illa.
Són els empresaris que, fins ara, gestionaven aquests lots de platja, els que continuaran prestant el servei fins que finalitzi l’actual concurs i s’adjudiquin els nous lots. El preu: 10 euros per gandula i 10 per parasol. És l’oportunitat de gaudir d’un dia de platja en un lloc privilegiat.
Les platges de Formentera continuen omplint-se de turistes, però amb gandules, o sense elles, l’important és gaudir d’un dia de sol, tranquil·litat i família.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució