En la sessió de control al Govern, Prohens ha hagut de respondre a preguntes sobre la contractació de detectius privats a la seu de la Conselleria d'Empresa
L’endemà dels canvis dels portaveus al Grup Parlamentari de Vox, l’atzar ha fet que la nova titular, Manuela Cañadas, hi arribàs acompanyada del seu nucli dur justament quan Xisco Cardona, diputat no adscrit, confirmava que no recollia el guant de tornar al grup.
Hi ha hagut oportunitats de comiat del càrrec, com la de la fins ahir portaveu titular, Idoia Ribas. I també d’estrenes, com la de la nova portaveu, que coincidia, en certa manera amb els socialistes, en el descontentament amb el pla pilot de lliure elecció de llengua.
El Govern també ha respost sobre la contractació de detectius privats a la seu de la Conselleria d’Empresa. Un ple amb la supressió de la Comissió Balear de Medi Ambient com a rerefons. I també amb la llei, a proposta de Vox, que derogarà la norma de Memòria Democràtica.
L’habitatge, novament, ha estat també el protagonista a la Cambra. La consellera Vidal ha anunciat que es preveuen 200 habitatges de preu limitat d’ençà de la posada en marxa del decret.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari