Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El Principi d'Arquimedes es representa a Ciutadella
Tres joves de 15 anys protagonitzen “Los Satélite”, l’obra coral de Ricard Gázquez que aquest dissabte vespre va guanyar el Premi Born per unanimitat. Està ambientada al Baix Llobregat però podria extrapolar-se a la perifèria de qualsevol gran capital. La trama esclata quan una de les adolescents fuig de ca seva i al barri on viu tothom comença a especular.
El text de Gázquez s’ha imposat als altres 227 originals presentats. L’autor és filòleg i professor de l’Institut del Teatre i de la Universitat Autònoma de Barcelona. Era la tercera vegada que es presentava al guardó.
Durant la cerimònia es va representar “El Principi d’Arquimedes”, de Josep Maria Miró. El text va guanyar el Born l’any 2011, s’endinsa en els prejudicis morals i s’ha representat arreu del món. A més tres actors, entre ells Jordi Boixaderes, també van fer una lectura de textos teatrals de Josep Maria Quadrado en una cerimònia que el Cercle Artístic de Ciutadella espera que l’any que ve, quan el premi complirà 45 edicions, es lliuri de nou al Teatre des Born.
S’estrena a Ciutadella ‘El Principi d’Arquimedes’, premi de teatre Born 2011
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui