Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
En el cas que es confirmi, seria la 1.040 víctima mortal des que hi ha estadístiques oficials
Una dona ha estat assassinada aquesta matinada en el seu domicili de Sant Joan Despí, a Barcelona. Els Mossos d’Esquadra han detingut la seva parella, un home de 45 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir agafant un vol a l’aeroport del Prat.
El detingut no té antecedents judicials per agressions masclistes, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
En el cas que es confirmi, seria la setena víctima mortal de violència masclista enguany i la 1.040 des que varen començar a registrar-se’n les estadístiques, en 2003.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat