Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Les temperatures podran assolir fins als 24ºC a Mallorca i Eivissa
Cel clar a Alaró, Mallorca.
65Febrer ha començat sense gelades i amb una entrada de vent de nord que farà baixar la temperatura màxima i sobretot alterarà la situació marítima al nord de les Balears.
A conseqüència del temporal de vent i mala mar que afecta el nord de Menorca, la boia del Port de Maó ha mesurat avui matí ones de fins a 10,4 metres d’altura.
A l’Aeroport de Menorca el vent de tramuntana ha arribat a 93 km/h com a registre més important.
Destaquen també els 85 km/h del Port d’Addaia, els 81 de Maó i els 77 de Ciutadella i es Mercadal. A la resta de les Balears el vent de nord no hi ha bufat amb tanta força, el registre més notable s’ha observat al Far de Capdepera amb 77 km/h en el cas de Mallorca i a Eivissa no ha superat els 50 km/h.
L’entrada de vent de component nord farà baixar la temperatura màxima, sobretot a Menorca i el nord de Mallorca on s’esperen de 12ºC a 14ºC. A la resta la refrescada serà més discreta, amb màxima de fins a 15ºC-16ºC. El vent i l’ambient més ennigulat han fet pujar la mínima. Anit no hi ha hagut gelada ni se n’esperen tampoc els pròxims dies.
L’ambient fresc no ha vingut per quedar, al contrari. S’esperen dies de sol i una pujada contundent de temperatura a partir de demà, amb valors que dimecres i dijous superaran els 20ºC per tot arreu. La pujada serà més marcada a l’interior i al vessant nord-est de Mallorca i Eivissa, on es poden assolir els 22-24ºC.
Divendres la temperatura encara serà alta, però començarà a baixar i s’espera que el cap de setmana els valors siguin els propis del febrer. Malgrat tot no s’espera un canvi de temps important ni precipitacions en tota la setmana.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom