Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
S'anomena Nicotiana Glauca i ja ocupa una hectàrea a l'embassament
S’ha començat a retirar Nicotiana Glauca del Gorg Blau. Es tracta d’una planta amb caràcter invasor que pot perjudicar la biodiversitat de la zona. Les tasques les coordina la Direcció General de Medi Natural amb l’ajuda de la brigada Forestal i membres de la Creu Roja.
S’anomena Nicotiana Glauca o tabac de jardí, és originària de Sud-amèrica i en entorns naturals favorables s’expandeix de pressa. Els tècnics pensen que ha proliferat al voltant del Gorg Blau per mor de la manca d’aigua, que ha deixat el nivell de l’embassament molt baix.
Fa un any se’n va detectar la presència a la Serra i el seu caràcter invasor fa que altres plantes autòctones no puguin créixer en el mateix lloc, per tant, s’ha d’eliminar. S’ha de fer de manera manual i sense emprar pesticides. Tot i les seves característiques, la potabilitat de l’aigua està garantida. De moment, la planta ja ocupa una hectàrea del Gorg Blau.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca