Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Farà 116 visites, fins pasades les deu del vespre
Enguany, el primer toc del Diumenge des Be s’ha pogut viure també a la Plaça Nova. A través d’una pantalla que s’ha instal·lat per evitar aglomeracions, centenars de persones sentien expectants el so del flabiol que ha encetat les Festes de Sant Joan 2022.
Tot seguit, ha començat el recorregut de Sam Bosch, s’Home des Be que, durant tot el dia, visitarà les cases i posades del centre de Ciutadella. Farà 116 visites, fins pasades les deu del vespre.
Alguns dels moments més emotius s’han viscut amb els dos tocs de dol que recorden la petjada que han deixat els santjoaners que ja no hi són.
Descalç i amb el be a les espatlles, que pesa 35 quilos, Sam Bosch continua anunciant pel centre de Ciutadella l’arribada de la festa. El dia és llarg i a s’Home des Be encara li queden moltes visites per fer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior