Una dona ha resultat ferida per un animal marí mentre nedava a la zona de Platja de Palma
La bandera verda onejava aquest dimecres matí a la platja del Balneari 6 de Platja de Palma, el tram que es va tancar al bany dimarts per la mossegada d’un animal marí a una dona italiana de més de vuitanta anys. De moment es desconeix quin tipus de peix va causar la ferida, però tot apunta que es tractaria d’una rajada.
El servei de socorristes de Palma assegura que si havien albirat rajades, vuit aquest estiu a la costa de Palma, però que mai havien presenciat un atac d’autodefensa animal d’aquest tipus. Alerten que si un banyista es topa amb qualsevol animal marí, avisi tot d’una els socorristes, que s’aparti i, que en cap cas, intenti tocar-lo.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants