Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Es fixa en 44,99 euros, enfront dels 42,62 del 2019, la retribució mínima per jornada legal en el cas de treballadors eventuals
Foto: EFE
54El president del Govern, Pedro Sánchez, i els agents socials han signat aquest dijous l’acord pel qual es pujarà a 950 euros bruts mensuals el salari mínim interprofessional (SMI) enguany.
Per part de les organitzacions patronals han signat l’acord el president de CEOE, Antonio Garamendi, i el de Cepyme, Gerardo Cuerva, mentre que pel costat sindical, el secretari general de CCOO, Unai Sord, i el d’UGT, Pepe Álvarez.
El document subscrit per tots acorda establir l’SMI el 2020 en 950 euros bruts al mes en 14 pagues, la qual cosa equival a 13.300 euros bruts a l’any i 31,66 euros bruts al dia amb caràcter general.
Així mateix, es fixa en 44,99 euros, enfront dels 42,62 euros del 2019, la retribució mínima per jornada legal en el cas de treballadors eventuals i temporers, els serveis dels quals a una mateixa empresa no excedeixin de 120 dies anuals.
En el document es constata que l’existència d’una retribució salarial mínima adequada contribueix a superar situacions de pobresa, reduir desigualtats i propiciar tant l’estabilitat com la cohesió social.
També diu que permetrà impulsar el consum i promoure un creixement econòmic sostingut, sostenible i inclusiu, així com augmentar els ingressos del sistema de Seguretat Social mitjançant un increment de les cotitzacions.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor