Un dels seus assessors a Brussel·les va presentar l’estiu passat una queixa. L’expresident del Govern de les Balears es torna a posar al punt de mira després de veure’s esquitxat pel cas de corrupció de Qatar al Parlament Europeu.
“Presumpció d’innocència”
L’únic membre de Ciutadans que ha volgut parlar sobre la investigació a José Ramón Bauzá ha estat el portaveu de la formació taronja al Consell de Mallorca, Osvaldo Cifre. Ha demanat que es respecti la presumpció d’innocència. Per la seva banda, la presidenta del Partit Popular ha instat a la líder de Ciutadans a donar explicacions. La cap de l’executiu, Francina Armengol, s’ha mostrat sorpresa.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €