Presenten el disc que la cantant i el pianista van enregistrar en directe a Tokio
Els músics Sílvia Pérez Cruz i el menorquí Marco Mezquida, tots dos artistes de primera línia, han encetat la programació del mes de setembre del Teatre Principal de Maó. Ho feren anit per presentar “MA. Live in Tokio”, un disc enregistrat en directe al Blue Note de la capital japonesa i que, a més, es va començar a gestar amb els primers assajos aquí, a Maó. Demà la música donarà pas a la dansa amb l’espectacle “Som Tèrra”, que pretén que el públic reflexioni sobre la nostra societat i el seu compromís amb la natura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda