Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquest matí ha estat el torn dels escolars i demà, coincidint amb el Dia Mundial de la Infància, interpretarà Músiques del Món en un nou concert obert a les famílies.
El públic escolar ha gaudit aquest matí d’un concert especial al Teatre Xesc Forteza de Palma: Músiques del Món, interpretat per la Banda Municipal de Palma, Simfovents. Alumnes de 5è i 6è de Primària del CEIP Santa Isabel han gaudit d’un recorregut musical que els ha transportat a tots els continents. “És molt gratificant tocar davant el públic infantil. La seva resposta és molt espontània” explica Francisco Valero-Terribas, director de Simfovents.
El repertori d’aquest concert educatiu inclou la cançó popular mallorquina Mateixa des Figueral; l’Expo 70 Osaka Japan de Paul Yoder; Africa: Ceremony, Song, and Ritual, de Robert W. Smith; La Marseillaise de Claude J. Rouget de Lisle i Can Can Music, d’Offenbach, que ha fet vibrar els alumnes.
L’espectacle compta amb un mestre de cerimònies particular que, amb gags i divertides explicacions, fa participar els infants. Dimecres, dia 20 de novembre, coincidint amb el Dia Mundial de la Infància, Simfovents tornarà a pujar a l’escenari del Xesc Forteza amb una altra funció de Músiques del Món, oberta a les famílies.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata