Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Uns 25 voluntaris de diferents municipis i tècnics de la Direcció General d'Emergències hi han participat
Fer feina amb la màxima coordinació és essencial en la recerca de persones desaparegudes. Avui 25 voluntaris de Protecció Civil i tècnics de la Direcció General d’Emergències han fet un simulacre amb cans ensinistrats. Volen formar els voluntaris en aquests tipus de batudes.
Tots els participants en la batuda es troben al Centre de Coordinació per organitzar-se. S’activa la recerca de diverses persones en una parcel·la de 250.000 metres quadrats. Es divideixen en 8 grups diferents i el cap de l’operatiu els explica les condicions del terreny. Avui han comptat amb les unitats canines de les agrupacions de Protecció Civil de Lloseta, Alcúdia, Escorca, Montuïri i Marratxí.
Avui ha estat només un simulacre, però són molts els casos reals de rescats i recerca de persones. Fa una setmana voluntaris de Protecció Civil participaren en la recerca d’un home desaparegut a El Toro, a Calvià. L’home va ser trobat sense vida poc després al mateix municipi.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella