Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Uns 25 voluntaris de diferents municipis i tècnics de la Direcció General d'Emergències hi han participat
Fer feina amb la màxima coordinació és essencial en la recerca de persones desaparegudes. Avui 25 voluntaris de Protecció Civil i tècnics de la Direcció General d’Emergències han fet un simulacre amb cans ensinistrats. Volen formar els voluntaris en aquests tipus de batudes.
Tots els participants en la batuda es troben al Centre de Coordinació per organitzar-se. S’activa la recerca de diverses persones en una parcel·la de 250.000 metres quadrats. Es divideixen en 8 grups diferents i el cap de l’operatiu els explica les condicions del terreny. Avui han comptat amb les unitats canines de les agrupacions de Protecció Civil de Lloseta, Alcúdia, Escorca, Montuïri i Marratxí.
Avui ha estat només un simulacre, però són molts els casos reals de rescats i recerca de persones. Fa una setmana voluntaris de Protecció Civil participaren en la recerca d’un home desaparegut a El Toro, a Calvià. L’home va ser trobat sense vida poc després al mateix municipi.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable