Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Incidents que se solen produir per una sobrecàrrega en el sistema elèctric
Els experts consideren que aquests incidents es produeixen per la gran afluència d’embarcacions a les costes de l’illa i per la sobrecàrrega del sistema elèctric.
Davant situacions com les darreres, la prioritat pels serveis d’emergència són sempre les vides humanes. Un cop garantida la seguretat dels tripulants s’intenta sufocar el foc.
En els darrers casos no va ser possible i es condueix l’embarcació a una zona fora del Parc Natural perquè s’enfonsi.
Això, en principi, no suposa cap risc mediambiental ni tampoc a la navegació.
En alguns casos la propietat s’encarrega del reflotament, però en el cas d’aquestes darreres barques es descarta, perquè suposaria un risc per a les persones que hi haurien d’intervenir.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"