Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

PIMEM calcula que a la tardor més d'una empresa tancarà definitivament
La patronal PIMEM, alerta que, tot i ser positiu que s’allarguin els ERTOs fins a finals de setembre, no ho és tant la lletra petita. L’acord preveu bonificacions cada vegada més baixes per a les petites i mitjanes empreses, que són el 97% del teixit empresarial de Balears. I el problema és que moltes no podran reobrir.
“Aquestes empreses han de poder quedar hivernant, però vives. Si al setembre han de pagar el 65% de la quota de la seguretat social, serà inviable per a moltes d’elles”, assegura el president de PIMEM, Jordi Mora. La patronal calcula que a la tardor ja hi haurà empreses que no podran superar els problemes de solvència i hauran de tancar definitivament.
A CCOO estan d’acord que és un acord millorable, però la secretària d’Ocupació i Formació del sindicat en destaca un parell de punts “És positiu que no se puguin fer hores extra quan una empresa té un determinat nombre de treballadors en ERTO i que no es puguin subcontractar activitats”.
CCOO continuarà lluitant perquè els ampliïn fins a desembre, igual que UGT, que hi veu un altre emperò: “No queda clar que els fixes discontinus del transport discrecional tinguin la mateixa cobertura que els altres”.
Així i tot, consideren positiu haver acabat amb la incertesa que tenien empresaris i treballadors per als mesos d’estiu.
Els ERTO s’allargaran fins al 30 de setembre
Ashome diu que la pròrroga dels ERTO permetrà els hotelers ‘arrencar’ la temporada
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi