La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La Guàrdia Civil investiga la mort d’una persona que va ser trobada aquest diumenge horabaixa a prop de la platja de Son Bauló, al municipi de Santa Margalida.
Va ser devers les 15.00 hores, quan grup de joves va trobar el cadàver, que es trobava en avançat estat de descomposició. El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l’interior d’una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina.
El cadàver va ser aixecat per una comitiva judicial poc abans de les 20.00 hores i traslladat a l’Institut de Medicina Legal, on se li practicarà la corresponent autòpsia per determinar-ne les causes de la mort.
De moment no s’ha pogut identificar la persona i es desconeix si és un home o una dona.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia