Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Ara s'han de quantificar les pèrdues materials provocades pel foc
Els bombers han refrescat durant el matí la nau de l’empresa de material de construcció que es va incendiar ahir al camí d’Atzaró, a Sant Carles. A la zona afectada, son ben visibles avui restes de diferents tipus de material totalment cremats.
Algunes fonts de l’empresa han explicat a IB3 que desconeixen encara l’abast de les pèrdues materials que causà el foc, però descarten que siguin molt elevades. La majoria del que es va cremar, expliquen, és fusta recuperada. D’això que el foc causàs una gran columna de fum, la qual es veia des de diferents punts de l’illa.
Foren vesins de la zona els qui, prop de les 17.00 hores de l’horabaixa, donaren el senyal d’alarma. Molts s’hi acostaren per veure què passava. Al voltant de les 01.00 hores de la matinada, els bombers han donat per controlat l’incendi. El fet que es trobi a una zona rural va aixecar totes les alarmes, però la ràpida intervenció dels bombers, amb mitjans aeris i terrestres, aconseguiren aturar el foc en qüestió d’hores.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta