Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Entre fang, pintures i forns cada artista suma la seva especialitat a l'altra dins un entorn que consideren símbol de la creació artística
Un coworking, o cotreball, entre sis artistes residents a Mallorca va començar com una idea per a compartir despeses i a poc a poc s’ha convertit en una sinergía artística. Comparteixen taller a Valldemossa i en poc més de mig any han creat un laboratori d’arts que crida l’atenció de novells però també d’artistes consagrats.
La fàbrica històrica, des de fa uns mesos, amaga expressions artístiques de molts tipus. La gran part de l’espai està dedicat a la ceràmica, però també s’hi fa pintura, collages i restauració de mobles. Entre fang, pintures i forns cada artista suma la seva especialitat a l’altra dins un entorn que consideren símbol de la creació artística.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle