Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els sis membres d'una mateixa família s'han intoxicat per monòxid de carboni per la combustió incompleta d'unes brases
Fotografia d'arxiu Europa Press
143Un total de sis persones de la mateixa família, tres adolescents, d’entre 15 i 16 anys, els seus pares i la padrina, han patit aquest diumenge una intoxicació per monòxid de carboni, després de la combustió incompleta d’unes brases, a Algaida.
Segons ha informat el SAMU 061, el succés ha ocorregut al voltant de les 05.05 hores d’aquest diumenge, a Algaida, quan s’ha advertit que sis persones, totes de la mateixa família, presentaven símptomes d’intoxicació per monòxid de carboni després d’haver inhalat el gas generat per la combustió incompleta d’unes brases.
Fins al lloc dels fets, s’han mobilitzat una ambulància de Suport Vital Avançat, d’una banda, i una de Suport Vital Bàsic, per un altre, que han assistit i, posteriorment, traslladat als sis afectats a les urgències hospitalàries de Son Llàtzer.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata