Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

També a Madrid hi ha hagut protestes i manifestacions
La mobilització ha començat a les sis de l’horabaixa, La concentració l’ha convocat el col·lectiu Arran i els CDR i ho han fet, diuen, contra l’actuació policial i les detencions que s’han produït tota aquesta setmana, després de fer-se pública la sentència del judici del procés. Els concentrats demanen la dimissió del conseller d’Interior, Miquel Buch.
També a Madrid hi ha hagut avui protestes. Centenars de persones han sortit als carrers de la capital per rebutjar la sentència del Tribunal Suprem sobre els líders independentistes catalans. Han marxat des de l’estació d’Atocha fins a la porta del Sol i han demanat al Govern espanyol l’amnistia per als 9 polítics i activistes condemnats. A més, les entitats convocants han denunciat el que consideren repressió de l’Estat contra el poble català.
La Policia dispersa amb cops de porra els concentrats a la plaça Urquinaona
Els aldarulls a Catalunya marquen el discurs polític
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes