Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els seus ingressos han caigut en un 85% per mor de l'aturada de l'activitat dels hotels i apartaments turístics
69
El tancament de la planta hotelera i la manca d’activitat del lloguer vacacional ha fet que la majoria d’aquests negocis hagin hagut de reduir la seva plantilla. Altres, van més enllà i només funcionen amb la modalitat d’autoservei. A hores d’ara, segons ha recordat el gerent de la bugaderia industrial Amalia de Santa Margalida , Carlos Lorduy , “l’única cosa que queda és la roba dels geriàtrics i els hospitals”. De tota manera, això tan sols comporta el 15% de la producció.
El sector passa per un moment crític amb una activitat reduïda a la mínima expressió i unes pèrdues inassumibles, de fins al 85 %. Per tot plegat, reclamen al govern una línia d’ajudes directes, rebaixar l’IVA del 21 al 10% i una moratòria dels crèdits. El president del gremi de bugaderies i tintoreries de les Balears, Bernardino Salom, assegura que “sobretot són necessàries ajudes relacionades amb la despesa de corrent”.
Els pròxims dies traslladaran a les autoritats les seves reivindicacions i demanaran una taula de diàleg perquè se’ls tengui en compte.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús