Es poden demanar les targetes a la seu electrònica del Consell o amb cita prèvia
El Consell d’Eivissa ha informat que, a partir del primer de setembre, només es podrà gaudir dels viatges gratuïts d’autobús amb les targetes d’abonament, ja que al bitllet senzill no s’aplicarà cap descompte.
Des d’ahir ja es poden demanar les targetes a la seu electrònica del Consell o amb cita prèvia. La institució insular preveu un increment important en el nombre d’usuaris del transport públic, de fins al 30%. Aquesta mesura parteix d’un pressupost inicial d’uns 760.000 euros. S’espera l’aportació del Govern central del 50% dels doblers que, finalment, suposi la gratuïtat del transport públic a Eivissa fins al proper 31 de desembre.
La targeta intermodal serà imprescindible per tenir les bonificacions al transport públic
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa