Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Joan Roig, Margalida Estarellas i Margalida Barceló van votar en contra dels crèdits concedits al grup empresarial Martí Gual
El jutge de l’Audiència Nacional Santiago Pedraz ha dictat una interlocutòria de sobreseïment per a tres dels investigats en la causa dels crèdits concedits per Sa Nostra al grup empresarial Martí Gual.
Pedraz ha sobreseït la causa sobre Joan Roig, Margalida Estarellas i Margalida Barceló, que varen ser els representants dels treballadors en el Consell d’Administració de Sa Nostra durant els anys en què es varen concedir les operacions creditícies investigades.
En les seves declaracions davant el jutge els tres varen recordar que havien votat en contra d’aquestes operacions. Per a la resta d’investigats, la causa encara continua endavant.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat