El jutge de l’Audiència Nacional Santiago Pedraz ha dictat una interlocutòria de sobreseïment per a tres dels investigats en la causa dels crèdits concedits per Sa Nostra al grup empresarial Martí Gual.
Pedraz ha sobreseït la causa sobre Joan Roig, Margalida Estarellas i Margalida Barceló, que varen ser els representants dels treballadors en el Consell d’Administració de Sa Nostra durant els anys en què es varen concedir les operacions creditícies investigades.
En les seves declaracions davant el jutge els tres varen recordar que havien votat en contra d’aquestes operacions. Per a la resta d’investigats, la causa encara continua endavant.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular