El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Entre els més beneficiats, els que van habitualment al municipi per feina
Quan fa una setmana des que s’obrí el peatge del túnel de Sóller, els comerciants veuen amb optimisme l’afluència de gent que pugui arribar al poble. Creuen que els visitants arribaran en degoteig i demanen que s’incrementin serveis com les zones d’aparcament o la neteja municipal.
Els sollerics afirmen que aquest cap de setmana passat es va notar més afluència de visitants, principalment mallorquins. Els restauradors diuen que molts vénen a fer un cafè o a dinar i se’n tornen. Esperen, amb el temps, notar un augment en les vendes.
Tant residents com comerciants demanen que el poble estigui preparat per rebre més visitants. No només que s’incrementin les zones d’aparcament sinó els serveis municipals, com el de la neteja.
Entre els més beneficiats per la gratuïtat del túnel, els que van habitualment a Sóller per feina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits