Serà diumenge, 10 d'abril al Palau de Congressos de Palma
El Palau de Congressos de Palma acollirà la gala solidària Som a benefici d’UNICEF per Ucraïna. Serà el diumenge, dia 10 d’abril, a partir de les 19:00 h.
A la gala, hi actuaran artistes com Nuria Fergó, Antón Cortés, Anegats, Lara Pons, Jaume Anglada, Cap·pela, Rosa de Lima i Agustín el Casta, entre d’altres.
L’entrada és una donació a partir de 10 euros, i hi haurà fila 0. Les entrades es poden adquirir a movesmallorca.com
Durant la presentació de la gala, que promouen diverses empreses d’esdeveniments i comunivació, responsables d’UNICEF explicare que 7,5 milions d’infants ucraïnesos pateixen la guerra i 3 de cada 4 són refugiats o desplaçats interns. Ara mateix, UNICÈF té 140 persones a Ucraïna per atendre els infants del país.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval