Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La plataforma hi ha muntat una àrea recreativa i hi ha plantat arbres
Una cinquantena de persones s’han concentrat aquest dijous a Son Bonet per mostrar el seu rebuig a les declaracions fetes a IB3 Notícies pel director de Son Santjoan, Tomás Melgar, en què mostrava la intenció de continuar amb el projecte de parc fotovoltaic.
La plataforma ‘Son Bonet pulmó verd’ ha plantat arbres en aquest espai en què els infants del barri els han apadrinat.
L’associació veïnal ha recordat a AENA que la zona és un espai públic i qualifica el gestor portuària d'”actuar com un estat dins un estat”. “És la prepotència d’una empresa que teòricament és pública”, etziba Manel Gomàriz, portaveu de la Plataforma.
Per la seva banda, el regidor del PP a l’Ajuntament de Marratxí, Sebastià Frau, present en la concentració, ha assegurat que des del seu grup municipal tornaran a presentar iniciatives en favor del que reclama la Plataforma i “que això sigui un espai públic per al poble de Marratxí”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia