Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La plataforma hi ha muntat una àrea recreativa i hi ha plantat arbres
Una cinquantena de persones s’han concentrat aquest dijous a Son Bonet per mostrar el seu rebuig a les declaracions fetes a IB3 Notícies pel director de Son Santjoan, Tomás Melgar, en què mostrava la intenció de continuar amb el projecte de parc fotovoltaic.
La plataforma ‘Son Bonet pulmó verd’ ha plantat arbres en aquest espai en què els infants del barri els han apadrinat.
L’associació veïnal ha recordat a AENA que la zona és un espai públic i qualifica el gestor portuària d'”actuar com un estat dins un estat”. “És la prepotència d’una empresa que teòricament és pública”, etziba Manel Gomàriz, portaveu de la Plataforma.
Per la seva banda, el regidor del PP a l’Ajuntament de Marratxí, Sebastià Frau, present en la concentració, ha assegurat que des del seu grup municipal tornaran a presentar iniciatives en favor del que reclama la Plataforma i “que això sigui un espai públic per al poble de Marratxí”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic