El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
L'establiment oferirà només 6 habitacions a preu de temporada baixa i que s'hauran de desinfectar cada vegada que arribi un client nou
Son Sant Jordi és un petit hotel d’interior de 18 habitacions situat al casc antic de Pollença. Ho té tot a punt per oferir 6 habitacions a un preu que oscil·la entre els 70 i els 90 euros i que ja estan higienitzades. Es una primera presa de contacte, diu el propietari, Jaume Salas, amb els clients. Aquests hauran de ser mallorquins, perquè el turisme internacional no està actiu encara.
Es una obertura parcial que no reporta gaires beneficis a l’empresari que ho justifica, tanmateix, en la necessitat “de crear marca, confiança i anar entrenant el personal a una nova manera de fer net”, diu Salas. I és que cada vegada que arribi un client nou s’haurà de desinfectar tot: coixineres, calaixos, superfícies.
Les zones comunes, però, no es podran emprar. Així que la piscina, la sauna i el restaurant queden al marge de les instal·lacions a l’abast dels hostes. Els berenars se serviran directament a les habitacions.
Maria Frontera: “No hi ha cap hotel que tengui previst obrir a partir de dilluns”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta