L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'emblemàtica construcció va patir danys estructurals després que dissabte passat un cotxe va xocar contra un dels murs
Dissabte passat, just després que un accident que deixà un dels murs del pont malmès, Ajuntament de Son Servera, tècnics i responsables del Consell de Mallorca varen decidir desmuntar-lo per seguretat davant la impossiblilitat de tancar la via al trànsit durant un període de temps llarg. Amb l’ajuda de grues i sota la supervisió dels tècnics, el pont es va desmuntar peça a peça.
El pont d’en Calet està inclòs dins el catàleg de patrimoni municipal, però no té cap protecció especial. Representa, però, un símbol per als serverins i, per això, el Consistori assumirà les despeses de l’obra. Per als serverins, és l’entrada i sortida del poble i un element important, perquè antigament feia arribar l’aigua al nucli.
L’any 2017, l’Ajuntament ja va preveure un projecte de restauració del pont; ara, aquest projecte s’haurà d’adaptar, i creuen que d’aquí a un mes i mig podrien començar les obres que preveuen costaran 150.000 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues