Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Es preveu instal·lar-hi tendes de campanya
Son Tous tindrà, en els pròxims mesos, una àrea d’acollida temporal de persones migrants. Així ho asseguren des del Consell de Mallorca, després que, ahir, el Ministeri de Defensa, titular d’aquest espai, assenyalàs que no s’hi oposaria. La institució insular aposta per col·locar-hi tendes de campanya, per avançar-se a l’allau de barques que podrien arribar a les costes balears d’aquí al final d’any.
L’arribada de migrants a les costes de les Balears superarà tots els rècords enguany. Segons els experts, cada vegada venen embarcacions més grans i amb més gent a bord, com la que va arribar a Eivissa el dimarts 3 de setembre, amb 101 persones. El 2024, han arribat ja prop de 3.000 persones migrants en més de 185 barques, mentre que, en tot el 2023, varen ser 2.278.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases