Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
En clau nacional, el PSOE guanyaria les eleccions del 28 d'abril amb un 28% dels vots
185
Consulta aquí els resultats de les eleccions generals en directe
Segons un sondeig elaborat per l’empresa GAD 3 per a IB3 i Forta, Unides Podem seria la força més votada a les Illes Balears, amb el 23% dels vots i aconseguiria dos escons al Congrés dels diputats. El Partit Socialista (PSOE) obtindria el 22% dels vots i es quedaria amb els dos diputats que ja tenia. En tercer lloc quedaria el Partit Popular (PP), amb el 19% dels vots i perdria un dels tres escons actuals. El setè escó seria per a Ciutadans (CS) i Vox aconseguiria, per primera vegada, un diputat per a les Balears a la cambra baixa.
En clau nacional, el PSOE guanyaria les eleccions del 28 d’abril amb un 28% dels vots, segons el mateix sondeig realitzat per GAD3 per a Forta i IB3. Amb un 17,88% dels vots, el Partit Popular (PP) seria la segona força més votada, amb entre 69-73 escons. Vox irromp al Parlament amb el 12% dels vots. Ciutadans sumaria un 14,4% dels vots, entre 48-49 escons. I Unidas Podemos obtindria un 16,1%, entre 42-45 escons.
Segons el sondeig de Forta, PP, Cs i Vox sumarien com a màxim 160 diputats, i per tant no arriben als 176 per a una majoria. Per la seva part, PSOE i PODEM sumarien 166.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra