El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El serbi, una de les llegendes del mallorquinisme, ha parlat de l'actualitat de l'equip i dels dos grans fitxatges de l'estiu, Larin i Sergi Darder
Jovan Stankovic, un dels mites del mallorquinisme ha passat revista a la temporada del Mallorca. El serbi, que ahir va assistir amb una delegació del club a la trobada organitzada per la Penya de Llucmajor no té dubtes que l’equip aconseguirà la permanència. Segons Stankovic, els nous jugadors s’han torbat una mica a adaptar-se. Un fet que entrava dins les possibilitats però que no el preocupa. El serbi considera que Javier Aguirre és un gran entrenador i que l’equip ha mostrat una gran millora. Davant el Barcelona, el Rayo i el València han aconseguit tres empats. Segons Stankovic, l’equip mereixia més. A més, creu que amb el pas de les jornades, el joc del Mallorca millorarà.
Larin i Darder
Stankovic també ha parlat dels dos grans fitxatges de l’estiu, Larin i Sergi Darder. Del davanter canadenc considera que és un gran jugador i que és qüestió d’adaptar-se a l’equip i tenir paciència. Pel que fa a Darder, les expectatives d’Stankovic eren molt altes. La lesió d’un mes de l’artanenc, la considera un contratemps, però creu que es recuperarà ràpidament.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals