La nit d’aquest passat dissabte el públic va omplir el Recinte Firal d’Eivissa; milers de persones no es varen voler perdre el retrobament del grup eivissenc Statuas d Sal. La banda liderada per David Serra va fer recordar als eivissencs una època daurada amb els clàssics de la seva discografia durant les dues hores que va durar el concert. Omar Gisbert i Joan Barber ho van donar tot sobre l’escenari, davant un públic totalment entregat als seus ídols eivissencs, després d’onze anys sense ells.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa