Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Denuncien que el 35% dels treballadors públics tenen contractes temporals o d'interinitat
El sindicat STEI demana solucions extraordinàries per a una situació que consideren excepcional: l’abús de temporalitat advertit i denunciat pel Tribunal de Justícia de la Unió Europea.
Considera que l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP) ofereix la solució al problema. Segons la normativa, en situació d’excepcionalitat, el concurs de mèrits pot ser un sistema selectiu vàlid per a la selecció de personal laboral fix.
El secretari general d’STEI Intersindical, Miquel Gelabert, denuncia que el 35% del personal de les diferents administracions públiques de Balears té un contracte temporal o d’interinitat, quan no es recomana excedir el 8% de treballadors en aquesta situació. Considera especialment alarmant la situació a l’IMAS, on el 80% de la plantilla té un contracte d’interinitat de llarga durada.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys