Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Manifestants s'han concentrat a l'Estació intermodal de Palma coincidint amb el Dia Internacional contra la Contaminació Electromagnètica
L’associació en contra del 5G ha demanat aquest dimecres als carrers de Palma una moratòria en la implantació de les antenes. Coincidint amb el Dia Internacional contra la Contaminació Electromagnètica, membres d’Stop 5G a les Balears s’han concentrat davant l’estació intermodal de Palma per fer novament aquesta petició al Govern central. Demanen, en primera instància, als ajuntaments que es declarin en contra d’aquesta tecnologia perquè, segons creuen, és perjudicial per a la salut de les persones i dels animals.
També reclamen als governs que, abans de continuar permetent la implantació d’aquestes antenes, facin almanco estudis per demostrar si són dolentes, o no, per a la salut. Segons el portaveu de la plataforma, Pep Ribas, “el problema de la telefonia és que és inalàmbrica” i que, sumat a “que hi ha molts satèl·lits a l’atmosfera”, fa que sigui perjudicial per a la salut.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat