Ocuparan una superfície de 75.555 metres quadrats i tenen una potència de generació de 3.500 Kw cadascuna
Illes Energia Neta 2021 preveu ubicar 15.600 plaques solars a la finca de Son Bosch de l'Arenal de Palma
93La Conselleria de Transició Energètica ha informat de l’inici del període d’exposició pública (fins el 5 de juny) d’un nou projecte de parc solar a la finca de Son Bosc de l’Arenal de Palma, a l’altura de la sortida de l’autopista de Llucmajor cap a Cala Blava, al costat de s’Aranjassa. N’és promotora l’empresa Illes d’Energia Neta 2021 que, com és preceptiu, ha sol·licitat autorització administrativa, declaració d’utilitat pública i avaluació d’impacte ambiental per a dos agrupacions fotovoltaiques (Son Bosch Sud i Nord) de 3.500 Kw cadascuna i ubicades a la parcel·la 16 del polígon 55. Suposarà, respectivament, la instal·lació de 7.800 panells i l’ocupació total de 75.555 metres quadrats que abocaran energia a la xarxa a través de dues connexions soterrades de 30 i 90 metres de longitud fins a les línies de mitja tensió Canteres i Picadís de la subestació elèctrica de l’Arenal.
Justament demà s’exhaureix la publicació per l’interès públic dels detalls de la planta de Menorca Renovable III de Llinaritx -Beniseguí de 25.530 Kw al Mercadal. Aquest mes de maig també es clourà l’exposició pública dels de Can Salí i Pocafarina a Palma (3.500 Kw cadascun) i Muro Solar (9.800 Kw) a Muro.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues